lördag 30 maj 2009

sista hälsningen från mejerikvarteret



Sista natten här i kalla bäcken är här. Kallt stämmer i och försig inte så bra idag, då det varit fullkomligt överhettat. Jag har befunnit mig ute i solen och pluggat hela dagen. Kroppen är röd och känns - sådär så man vet att man lever. Me like. Flyttkartongerna trängs i mina (tills i morgon) 28 kvm och det känns skönt att avsluta det hela med en minifest - jag, snyggblondie och alla meter - plus lite glass och burkfruktsallad. Mmmmumma!
Tillsvidare blir den stora ön mitt nya hemma, i väntan på den bästa platsen i min värld - sommarhuset och min strand. Ser fram emot att lägga upp bilder därifrån sedan, så ni får se hur dunderligt underbart livet är där. För nu får ni nöja er med mitt kaos..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar