torsdag 28 maj 2009

Mmmm..mainstreet

Asså, trots att min tonårsperiod tog slut för ett antal årsedan och att jag idag - till min förskräckelse - insåg att det var 4 årsedan jag tog studenten nu, väcks ÄNDÅ känsloruset till liv när jag lyssnar på dåtidens personliga ABSOLUTA favoriter. Mmmmmainstreet. Sandwalls röst är lika fantastisk nu som då, behöver jag säga att jag hade en hemlig förälskelse?! Med ambition och kontakter lyckades jag få dem att göra en skolspelning på min gymnasieskola. Den pixlade och feltryckta affischen har fortfarande sin plats på insidan av garderobsdörren i det gamla flickrummet. Den ska jag aldrig ta ner. Den belyser fina gamla minnen.
Nu kombinerar jag flytt-packning med tentaplugg. Men lyssnar på de gamla rockerserna under tiden. Någon som vet var de tog vägen? Ett avtryck finns här iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar