lördag 9 maj 2009

friskförklarad!!

Fy vad skönt att äntligen stå på fötter!! Galet härligt! Det är som att bli kroppsligen frälst. Vad en magsjuka kan göra med en, är helt otroligt faktiskt. Man kan må så fasligt dåligt och det går liksom inte att kontrollera. Men tack och lov har jag en mami som är en räddande ängel och åkte och räddade mig från min lilla etta och tog med mig hem till föräldrahemmet. Efter åtskilliga timmar som jag spenderat i sängen, i soffan, framför tv:n och i sängen igen - har Mia nu återhämtat sig och är fit for fight igen! Hädanefter ska ni få massa goa updates att garva åt, suga in och fundera på. Lämna gärna en kommentar! Då blir jag glad och vet att det är någon i denna stora vida värld som tar sig lika mycket tid som jag till att kolla in sånnahär till synes meningslösa hemsidor.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar