lördag 27 juni 2009

tatuering? njavisst!

Skulle någon fråga mig idag, då skulle jag förmodligen tacka ja. Till vadå? En tatuering förstås! Har dock ingen aning om vad jag skulle vilja inpränta på min kropp, men efter att ha börjat morgonen med “LA-ink” är jag åter igen relativt såld. Just det, relativt - eftersom jag inte vet vad jag skulle vilja göra för motiv, var det skulle sitta och om jag skulle våga. Men låt mig få drömma lite om det. Vad skulle du själv gjort för tatuering, om du nu skulle gå i liknande tankar som jag?

Förresten har jag märkt att jag inte ens talade om vem som vann “Politiska-gubbar-tävlingen”, men det var ingen mindre en min kursare Carl! Grattis! [haha, det var ju inte så svårt för dig kanske, plus med tanke på det låga engagemanget..]
Sedan vill jag bara berätta för er - då somliga blivit lite upprörda - att jag inte har någon cykel här nere och därför inte kan cykla till mitt jobb en mil bort. Men kanske hittar jag en på loppisen på söndag? I så fall lovar jag att säga till!
Nu ska jag ta med mina pannkakor och min nya bok till stranden.

1 kommentar: