fredag 19 juni 2009

jag har kastat sten i glashuset

Tänk vad besviken jag var för en tidsedan, då jag reagerade på att ingen verkade orka blogga längre. Men det dröjde inte länge innan jag kastade sten i glashus... Det verkar som om min vän Dalle har alldeles rätt när han på sin blogg skriver att "det paradoxala med bloggkonceptet är att när man har mycket att göra som man gärna berättar om, så har man inte tid till att berätta om det". Mina goda vänner förgyllde fina dagar och nu är jag mitt uppe i midsommarfirandet med min 12-personers familj. Och vet ni vad? Jag försöker bara njuuuta av det! Å enligt min åsikt är ju livsnjutning det bästa man kan sysselsätta sig med så, det är lika bra att jag slutar klaga på alla andra. Det slutar bara med kras..


Slutligen vill jag önska er alla en glad midsommar!

1 kommentar:

  1. GLAD MIDSOMMAR Maria =D! Nu måste man bara vila ut efter midsommarfirandet =P... kram

    SvaraRadera