söndag 14 juni 2009

sommargarderoben

Nu har alla mina välfärds-klädes-förflyttnings-förvarings-mackapärer packats upp och jag har fyllt minigraderoben med det allra nödvändigaste. Då har man flyttat in för säsongen då. Päronen har åkt hemåt till jobben och jag börjar veckan med en ledig dag. Förhoppningsvis en solig, ledig dag. Jobbet går bra och jag får beröm hela tiden. Det är riktigt roligt! Och vet ni? Jag bloggar på deras blogg hela sommaren och lägger upp en massa finfina bilder från hallandskusten där. Kolla in den här vet ja!

1 kommentar:

  1. åh, imponerande må jag säga! ...men vi kan väl dra lite shopping i höst ändå va? jag tänkte ju att du skulle bli min personliga stylist =)

    kul med jobbet! hoppas det blir lite nice sommarväder! jasså, det duger inte med en blogg!? ;) men vadå, är det du du som är "andreas"?

    SvaraRadera