onsdag 7 mars 2012

filmlistan.

Min kompis berättade att hon läst en bok om en kille som skriver en massa listor. Lite av det har jag i mig också, men det är inte alltid jag skriver ner dem, däremot finns det en mängd olika listor i huvudet. Jag kollade igenom min dagbok för att se vilka filmer jag sett under det gångna året - för att skriva en lista på det. Alla kom inte med, då jag inte skrivit ner alla helt enkelt, men jag tycker förvisso att den är skaplig ändå. Är det någon ni inte har sett, så har ni ju ett tips till nästa filmkväll.


Harry Potter. The hangover. Sherlock Holmes. Elling. The Switch. The invention of lying. Tintin. The lincoln lawyer. Shutter island. The proposal. Tinker, toddler, soldier, spy. True grit. The Iron Lady. The king’s speech. Eat, pray, love. Melancholia. Little Women. One week with Marilyn. The notebook. Cloudy with a chance of meatballs. Mary and Max. Water for elephants. Rise of the planet of the apes. Oceans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar