fredag 23 mars 2012

black is the new black.

Hela förvåren-vintern-innansommar-tiden har jag haft craving på nagellack. Vet inte vad som tagit åt mig, men det har liksom gått upp för mig att som fattig student kan man inte köpa sig allt vackert an vill ha, men ett nagellack, det kan man alltid unna sig. Konstigt, eftersom "Många bäckar små ..." och nagellack är ju inte alltid billigast i världen. Här är i alla fall en för mig, ny färg, som jag tyckt hör andra "kategorier" till egentligen. Men nu har jag fallit pladask. Jag tycker att mina små naglar (på mina minihänder) liksom gör sig bra i färgen. Det känns inte lika snyggt på långa och feminina naglar. 
Vilken färg menad jag? Svart såklart. Gärna lite slitet, dagen efter lackning. Då blir det sådär levande och erfaret. Det passar helt klart bättre när man är klädd i samma färg också. Det blir liksom toppen på moset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar