torsdag 6 augusti 2009

TORSDAG

"Den är skitsnygg" , tja, eller inte. Men tänkte ändå dela med mig av scénbilden från den 2:e, som är lånad från sr Radio Sjuhärad. En fantastisk kväll var det, med det bästa bandet. Verkligen.

I afton blir det allsång för fulla muggar på Karlsborgs Fästning men den bästa gospelkören. Därför började jag dagen med fullkornshavregrynsgröt och blåbärssylt. Mumma.

Nu ska jag sola, vika tvätt och ta på mig mina vita jeans och gula linne. Påsk-tema som körens råd fastnat för. Jag tror minsann jag ska gå med i det så vi kan vara lite snygga i fortsättningen när vi sjunger. Jag tänker på något i stuk med svar-lila-guld?! Snyggt kanske inte är rätt benämning, men gospel - till hundra procent!

2 kommentarer:

  1. WOW hur cool är inte du på en skala!! en riktig star! ser fram emot att njuta av din vackra stämma i höst!

    och btw, sluta klaga på kläderna, du e ju snygg i allt!

    SvaraRadera