tisdag 15 september 2009

Pessimistisk glasögonkvinna

Datoriseringen tar kål på mig. Det är så tråkigt att inse att man suttit framför datorn i en och en halv timma och bara gjort tråkiga saker: betalat räkningar, anmält sig till högskoleprovet, betalat fler räkningar, skickat in grejer till csn, mailat människor, antecknat viktiga datum bla bla bla... Dessutom for tv-dosan i golvet och gick i bitar. Rackarns!!!

Mitt i all denna tristess och klagan tänkte jag bidra med lite ego-influens genom att visa en bild på mig i mina nya glajjer. Synen är en rätt töntig tjej, men det är så skönt att få synen tillbaka [ni ser väl glädjen?!]. Håll till godo!

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga glasögon! Och ingen lär kunna få för sig att du skulle se ut som en dum blondin i de där intelligensförstärkarna.

    Jag har själv på mig sådana där för tillfället. De åker dock äntligen av imorn. Var på synundersökning idag och fick nya linser. Bra när mina glasögon är 5 år gamla och inte ens gör det möjligt att läsa på tavlan när jag är på föreläsning.

    Lunch i nästa vecka?

    Gonatt.

    SvaraRadera
  2. SÅÅ SNYGG(A)!! tack för ikväll...

    SvaraRadera