söndag 5 juli 2009

njuter av att veta ingenting

Inatt är en sådan natt jag skulle vilja skriva av mig allt jag känner, tänker, tror, tycker, vill, ska, vågar, funderar, hoppas, önskar....
Min åsikt är dock att inte vädra alldeles för mycket på en offentlig internetsida - man ska inte blotta själen för samtliga åskådare. Det är inget bra karaktärsdrag. Men, jag vill berätta att jag är full av liv och förväntan. Tänk, jag har fullkomligt INGEN aning om hur mitt liv kommer att se ut om sisådär fem år. Hur livet ser ut då, är rena rama gåtan. Vilken spänning. Vad glad jag är över att jag inte sitter med facit i hand. Ofta, väldigt ofta, önskar jag att jag hade några av svaren, men idag njuter jag av att veta ingenting.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig.. Framtiden är oviss, och det är härligt!

    SvaraRadera