onsdag 29 juli 2009

flyga drake

Nu är jag tillbaks på banan. Det har varit ett par kluriga veckor. Gång på gång har jag gjort en massa dumheter, och gång på gång har jag blivit påmind om Guds kärlek till mig. Igårkväll somnade jag med en gospellåt på läpparna. Helt plötsligt kom orden om hur Gud älskar mig såå. Det är bra fantastiskt.
I dagarna har min bror med sin familj varit här. "Lillebror" kallas han i vår relation och han tycker om att hitta på en massa lekfulla saker. Härom dagen var vi på stranden och flög drake. Det var riktigt roligt! Vi gjorde en mängd sånna saker när vi båda var yngre. Jag älskar det. Gärna mer sånt.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att flyga drake, det har inte jag gjort sen jag var liten pojk =). Kan vi inte göra det i Göteborg snart?! kram

    SvaraRadera
  2. Det kan vi! Vi får se till att sammanstråla då bara :). Blåsa lär det göra de närmsta veckorna.. :) gärna det.

    SvaraRadera
  3. hjärtat. skulle inte vi bara kunna ta några dar ihop i höst? kanske i din stuga? innan det blir för kallt o dant? vore totaly lovely!

    SvaraRadera