torsdag 1 april 2010

Aprilmusik

För att stå upp för min egenskap som musikälskare, är dags att dela med sig. Här är listan för april mina vänner. Den börjar lugnt och sansat, å utvecklas till ett kalas som avslutas med nöjd stillhet. Lyssna, avsky och njut. Kanske får du ett och annat nytt tips..

---> klicka bara på länken APRIL

Förresten vill jag passa på att tacka för alla kommentarer som bara strömmar in! (not..)
Mina tankar bara undrar om det finns nån i detta kosmos som läser mina spridda stavelser, annars är det hög tid att sluta och skriva en bok istället..

3 kommentarer:

  1. oo ja! du skriver väldigt vackert!

    det märks att du tycker det är kul med det skrivna ordet, då tycker jag inte det finns någon anledning att sluta, oavsett hur många som läser eller inte.

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Ja det finns någon i detta kosmos som läser det du skriver, jag är en av dem. Tycker det är en väldigt fin och tänkvärd blogg, även för mig som inte känner dig så väl. Hittade den av en slump på FB. Kul och intressant att läsa. Och bra mix av ämnen. Så, sluta absolut inte skriva! :) Kram Linnéa Larsson, Uhamn

    SvaraRadera
  3. Kul att du måste tigga om kommentarer :) Har du sett filmen Julie & Julia - http://www.imdb.com/title/tt1135503/ - En blogg som blev en bok som blev en film.

    Tack för playlisten förresten, den påminde mig att jag skulle lyssna på Mumford och nu kan jag knappt göra annat.

    SvaraRadera