onsdag 31 mars 2010

Någon från förr.

Regnet hänger i luften och det är sådär disigt, dropparna har liksom bestämt sig för att inte nudda mark. Mitt heldagsplugg blev tre timmars effektivitet.. Åtta timmar blir fem, Fem immar blir två, en hel dag blir ingenting alls. Realiteten är ett lyxliv utan dess like. Jobb, umgås, leka, skratta, sova, må väl. Med betoning på må väl.
Hade jag tömt bössan och lagt de sista slantarna i handen och investerat på Eliassons, hade kanske även jag lyckats med ett bidrag till tävlingen. Nyfikenheten fick fart när jag "ramlade" in i en musikbekant, som jag dock aldrig lärt känna, men som jag idag fick upp mina musikaliska öron för! Lyssna på "Houses in the treetops" och gå gärna in och rösta om man nu kan göra det. Alla Mayer-likers bör gilla även detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar