tisdag 24 mars 2009

körglädje!


Solid Gospel - vilken härlig kör det finns här i Göteborg!
Efter att ha skrivit tenta, som gav en massa ångest.. avslutade jag kvällen på bästa sätt; att sjunga gospel för fulla muggar, med tok-duktiga sångare. Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå roligt!
Här är en liten bild på gänget. Nu när jag ändå gör reklam vill jag passa på att hälsa er välkomna till Liseberg den 23 och 24 Maj, då är vi med och sjunger i Allsången under ledning av Lotta Engberg.

Jag måste ju också avsluta inlägget med att tipsa om en låt, och samtidigt dela med mig av dagens härliga upplevelse! Därför är musiken i gospelns tecken.. Dagens rep-låt. Håll i er!!
har du inget annat för dig, lyssna in kören på myspace.com/solidgospel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar