fredag 27 mars 2009

fredagskvällen

I afton har jag besökt Älvängen, närmare bestämt en hederlig gammal frikyrka - fast med många livfulla ungdomar! Jag fick äran att köra till de goa pojkarna i "The Norwegian Project". Underbart är alldeles för kort dock.. Hoppas på en ny spelning snart!
MEN, där var två andra riktit coola grabbar! Minns ni Nyhem förra sommarn? Beatbox-grabbarna? Har ingen aning om vad de heter, men riktigt grymma är de! För att ni ska få ta del av livets goda, gå in på youtube och sök på "beatbox nyhem". Jag tänkte laddat upp en video som ni kunde ta del av här, eftersom jag hade kameran med mig under kvällen, men det gick inte som jag ville.. Så ni får nöja er mer Youtube för nu..

Förresten, vad underbart det är att köra bil på natten! Jag blev alldeles lyrisk när jag körde omkring på gatorna i härliga Göteborg, alldeles ensam i bilen och med "Karlavagnen" på radion. Det är grejjer det!

lyssna in;
[www.myspace.com/thenorwegianproject]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar