söndag 12 februari 2012

söndagsredovisning.

Efter en helg med en massa ståhej, känns en tom lägenhet ganska ensam. Det blir en sån kontrast ifrån att ha haft folk omkring sig konstant, till 32 egna kvadratmeter, tomt och ensamt. När ljuset utanför förvandlats till kväll, blir jag nästan alltid sådär degig och seg. Ligger och tittar på tv, kollar telefonen, spelar spel och allt annat slappt som finns inom fem meters avstånd. Fast jag passade på att göra ytterligare en sats knäckebröd - det tar ju slut så fort. Det kändes aningen kreativt, men det var ungefär dig jag sträckte mig ikväll.
I helgen var jag på den här mässan, som jag inte rekommenderar vidare till andra bröllopslystna. Men så besökte jag också den här tapas-restaurangen. En av de bästa i stan om du frågar mig och som jag istället rekommenderar varmt! I morgon börjar vi en ny kurs. Personlighetspsykologi. Förutom att jag litteraturlistan försvunnit från mailen, känner jag mig laddad. En go vecka önskar jag er! 

(En litet tips; om ni får för er att kommentera, brukar det fungera bättre i webbläsaren explorer eller safari. Firefox brukar krångla...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar