onsdag 16 december 2009

Snällveckan fortsätter..

Snällveckan nr 2 har infunnit sig. Göteborg och mina vänner gör mitt liv så mycket enklare. Även om jag legat nedbäddad i sängen i tre dagar nu, glömmer ni inte bort mig! I måndags plingade det på dörren. Jag hoppade till och funderade på vem det kunde vara? Inte TV-licens-människorna för allt i världen, då skulle jag få en snigel på ögat.. Men icke! Det var nån vänlig själ som hade hängt en påse innehållande två apelsiner och ett krya-på-dig-kort på min dörr. Vilken värme. Igår kände jag den igen, när jag spenderade flera timmar med min papi på stan, restaurang och bästa kaffe-stället, da mateo. Idag kom den åter, när Jess stod i dörren med en after-eight ask - min favorit!
Så fort jag kommit ut ur denna sjukstuga, lovar jag - dyrt och heligt - att också bli en snällsoldat! Jag ska skicka vidare...

2 kommentarer:

  1. vänner är verkligen ovärderliga. Man (jag) gör verkligen inte tillräckligt för att visa hur mkt jag upskattar alla man har runtomkring sig... ska bättra mig =P.

    kram

    SvaraRadera
  2. Simon, jag tycker du e grym! Speciellt när du och Jeppe kom med cola och choklad i våras när jag låg magsjuk.. det kalalr jag omtanke!

    SvaraRadera