onsdag 18 januari 2012

väskinnehåll.

När jag kom hem tömde jag min väska. Detta var som fanns i:



En gammal MER-flaska med nån deciliter vatten. En HM-kasse med en odiskad matlåda. En gaffel. En anteckning från ett viktigt möte. En påse EXTRA tuggummi (mina favoriter). En liten plånbok inhandlad på Accecories, innehållande en massa kort och lite mynt. Ett anteckningsblock med en studentkårslogga. En tissha från igår. En lånad blyerts-stift-penna. En hårolja från Schwarzkopft serie "BC bonacure" (varmt rekommenderad!). En sminkväska (från Granit) med diverse innehåll. En ansiktssalva. Ett glasögonfodral med innehåll från Favoptic. En Deo. En mössa. Ett linsetui med gammal linsvätska. En svart A5 årskalender från Letts. Och - min favoritparfym Flowerbomb av Victor & Rolf.
Så kan det se ut i en students väska. Inget lyxigt alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar