lördag 15 maj 2010

a tribute to my friends

Idag bestämde sig staden för att bjuda på den första riktigt ljumma vårkvällen. Det var på tiden.
Men nog har den bjudit på många varma kvällar so far detta 2010 i form av ljuvliga vänner och underbart umgänge. Mina fantastiska vänner är något utöver det vanliga. De får mig att orka kliva upp på morgonen trots att spegelbilden säger nej, de får mig att tro på mig själv när jag fallit så djupt så djupt, de ger mig hoppet tillbaks när jag fumlar i kolsvart mörker. Jag tackar ödmjukast till Gud allsmäktig för Hans godhet emot mig.

Vänner, utan er vore livet en kall och mörk avgrund under mina fötters fäste, med er är det en dans genom ängande fruktträdgårdar.

1 kommentar:

  1. Byt spegel, din verkar passa inne i spegelhuset på liseberg!

    SvaraRadera