onsdag 28 december 2011

allt är roligare än att plugga.

 Vissa saker är så betungande att man gör vad som helst för att slippa, tyyyp som att plugga. Det spelar ingen roll hur intressant ämnet än är, för om jag vet att jag MÅSTE gör en sak, så blir det ofantligt tråkigt och understimulerande. Här är några bildexempel från mitt lilla pluggprojekt som jag sysslat med ett litet tag nu på kvällskvisten. Ja, man får ju liksom försöka göra det lite roligare, om det ens är möjligt. Mina klasskamrater, som är övervägande av kvinnligt kön, hävdar att färgpennor verkligen slår slag i saken. Så jag gjorde ett försök. Här är tre olika afasidiagnoser enligt en forskare som hette Luria. Inte ett dugg intressant kanske du tycker, men nu får du veta det ändå. Mitt i fejjan. Varsego'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar