torsdag 3 februari 2011

jelly rabbits.

Kurren har fått tvillingar och jag har fixat världens mysigaste kompisar till dem - så mjuka att man inte vill sluta gosa med dem! Egentligen vill jag bara blogga om sånt som verkligen får hjärnan att snurra, hjärtat att bulta och kroppen att göra piruetter. Men ibland är det ganska skönt att vara lite flickig och visa upp saker på bild som jag tycker mycket om - utan att det ska ligga tusenmiljarder tankar bakom det! För en sak som jag håller på att lär mig, av min bästaste livsnjutare, är att tänka mindre och njuta mera. (Jellycat är märket om ni vill köpa till en bebis ni känner)

kramkalas

kompishäng


"tillsammans klarar vi allt"

Urgulligt, för att använda rätt ord.

1 kommentar:

  1. Klokt. Tänka mindre och njuta mera. Härliga bilder på dessa godingar... som jag fick vara med å köpa :)

    SvaraRadera