onsdag 4 april 2012

påsklov(a).

Nu tar jag påsklov. Eftersom jullovet försvunnit de senaste två åren, då jag haft tenta bara något dygn efter nyårsafton, ska jag nu njuta av att bara vara ledig. Jag har skrivit mycket om "bara vara ledig" det senaste. I know. Det hänger förmodligen ihop med en krypande stress som jag inte vill ge ett enda finger, i risk om att gå hela min hand förlorad. 
Hade jag haft sådär många läsare, som man bara kan drömma om (varför man nu egentligen gör det?) skulle jag bestämma mig för frågestund som börjar nu. Vi får väl se om det dimper ner nån fråga (fråga vaaaad du vill!), men utöver fortsätter ju jag med mina grubblerier ett tag till framöver. Det är ju det jag gör, och ni verkar ju onekligen hänga med mig. 

Glad påsk till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar